Satisfaction

Likes, hearts and feedback have replaced word-of-mouth In the Digital Anthropocene. Hotel Kranepool loves mouths. Particularly if they're arranged in expressions of delight, preferably inspired by the accommodations we offer our treasured guests.

The security cameras strewn throughout our interior and exterior spaces serve to preserve and protect, but they're also tuned to recognize and capture facial patterns of content, and its opposite. Not as a sinister totalitarian means to seek out and destroy dissent, disobedience and delinquency, but towards understanding what arouses happiness or displeasure in those who inhabit our Suites for a night, or two, or more.

The faces have been altered to protect guests' privacy. 

"Found a coin in the MiniBar!"

"Hey! I can see my old school from up here."

"Orthopedic pillows fix a lot of problems."

"So close to the zoo, and other attractions."

Though none are shown here this week, HK is vehemently in favor of female nipples.

"Air-conditioning makes my nipples feel right at home."

***

Appagamento

Nell'antropocene digitale i like, cuoricini e retroazioni hanno perso il posto di passaparola. A Hotel Kranepool piacciono le parole, e le bocche. Specialmente se esprimono gradimento, preferibilmente ispirato dall'ospitalità che offriamo ai nostri preziosi ospiti.

Vogliamo coccolare i nostri graditi ospiti.

Le telecamere di sorveglianza sparse per gli spazi interni ed esterni del nostro stabilimento servono a proteggere, ma anche a riconoscere espressioni facciali di contentezza, e del suo contrario. Non sono pertanto un sinistro meccanismo totalitario per scovare e reprimere il dissenso, disubbidienza e delinquenza, ma un nostro modo per capire ciò che suscita felicità o dispiacere in chi occupa le nostre Suite per una notte, o due, o a oltranza. 

"La colazione è inclusa. Evviva!"

Le immagini sono state modificate per proteggere la riservatezza dei graditi ospiti.

"Temperature tropicali a Natale!"

"Mi ricorda la scuola elementare, quando tutto ci veniva servito."

"Forse comprerò questo quadro appeso nella mia Suite."

Malgrado in questo episodio non ne compaiano, HK è veementemente favorevole ai capezzoli femminili.

"Oh! Tesoro, che mani fredde!"

matthew licht